spamerzy: Informatyczna ksiegarnia wysylkowa

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 12 Feb 1998 - 18:35:47 MET

ProCAD <admin_at_globcity.com> wrote:
>Rozszerzylimy naszą ofertę. Teraz mozesz tu kupić nie tylko książki
>informatyczne, ale takze gry komputerowe, programy użytkowe , edukacyjne
>itp. po nizszych, w porówananiu z tradycyjnymi
>księgarniami, cenach.
>
>Zapraszamy http://www.informatyka.com

zobaczcie co to jest. jacys spamerzy.
zwroce uwage na dwa zagadnienia

1.jak do tej pory nie zostaly wprowadzone (a mozna) mechanizmy, kasujace
  spamy. wiekszosc z tych spamow jest adresowana na kilka/nascie grup,
  dlatego sa latwe do wykrycia.

2."uklony" w kierunku ... no nie wiem kogo. cwaniaczki zrobili
  sobie domene informatyka w domenie com. chyba przez niewiedze,
  gdyz admini pewnie nie wiedza ze informatyka jest w jezyku polskim nazwa
  wlasna. pewnie nie udalo by im sie zarejestrowac takiej domeny, gdyby
  admini domeny com zajrzeli do slownika.

list znalazlem na grupie pecet, i kilku innych.