Re: spamerzy: Informatyczna ksiegarnia wysylkowa

Autor: Szymon Grabowski (szymon_at_iscom.net.pl)
Data: Fri 13 Feb 1998 - 15:04:49 MET

Grzegorz Szyszl/o napisał(a) w wiadomoœci:
<6bvbtj$4p6$1_at_helios.man.lublin.pl>...

>zobaczcie co to jest. jacys spamerzy.
>zwroce uwage na dwa zagadnienia
>
>1.jak do tej pory nie zostaly wprowadzone (a mozna) mechanizmy, kasujace
> spamy. wiekszosc z tych spamow jest adresowana na kilka/nascie grup,
> dlatego sa latwe do wykrycia.
>
>2."uklony" w kierunku ... no nie wiem kogo. cwaniaczki zrobili
> sobie domene informatyka w domenie com. chyba przez niewiedze,
> gdyz admini pewnie nie wiedza ze informatyka jest w jezyku polskim nazwa
> wlasna. pewnie nie udalo by im sie zarejestrowac takiej domeny, gdyby
> admini domeny com zajrzeli do slownika.

Nie mieli po co zagladac do slownika. Rejestracja domen .com, .org, .net w
Internicu odbywa sie na zasadzie 'kto pierwszy ten lepszy'. Mozna
rejestrowac wszelkie nazwy, nawet wlasne.
Zwroc uwage, ze istnieja nazwy duzo bardziej interesujace od
informatyka.com, takie jak sex.com, whitehouse.com i nikt sie nie czepia.
Zasady rejestracji sa bowiem powszechnie znane.

Pozdrawiam,

    Szymon Grabowski
    G&G INTERNATIONAL AGENCY
    ph./fax +48 58 663-93-48
    e-mail: szymon_at_iscom.net.pl
    WWW: http://www.iscom.net.pl
    "Struggling for excellence in Web design & marketing"