Re: irc.pl - panowie, dajcie sobie spokoj...

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Thu 12 Feb 1998 - 16:36:05 MET

In article <19980212160126.65121_at_sgh.waw.pl>, chopin_at_sgh.waw.pl (Piotr Kucharski) wrote:

>Warunki porozumienia (bofh.irc.pl zostala juz zarejestrowana przez NASK
>zgodnie z brakiem regulaminu, irc.pl wraca do mnie, zamrazamy domene na
>miesiac, ja opracowuje regulamin, NASK akceptuje) zostaly przedstawione
>_po raz drugi_ w poniedzialek. NASK nie odpowiedzial do dzis.

Daj im troche czasu, musza skonsultowac z "gora". Masz tyle dobrej woli,
miej jeszcze troche i poczekaj na odpowiedz...

A moze cos na linii SGH-NASK sie dzieje zlego ? Pisma NASKu do SGH jakos
nie dochodza od pewnego czasu ...:)

Pozdrawiam,

--
SYGNATURKA CHWILOWO ZAWIESZONA | Wszystkie rzeczy powinny zostac uproszczone