Re: kiedy beda szybsze lacza miedzynarodowe?

Autor: Szymon Grabowski (szymon_at_iscom.net.pl)
Data: Thu 05 Feb 1998 - 17:51:40 MET

Wojciech Malek napisał(a) w wiadomoœci:
<34D9D959.59F2_at_psyche.cst.tpsa.pl>...

>Witam
>
>W najblizszych dniach bedzie 18 Mb/s, docelowo 34 Mb/s.

Ciesze sie, ze udalo mi sie sprowokowac dyskusje, ktora doprowadzila do tej
jakze waznej obietnicy.
Jak szybko mozna sie bedzie spodziewac 34 Mbitow?
I czy sa jakiekolwiek plany na lacze z np. Szwecja?

Pozdrawiam,

    Szymon Grabowski
    G&G INTERNATIONAL AGENCY
    ph./fax +48 58 663-93-48
    e-mail: szymon_at_iscom.net.pl
    WWW: http://www.iscom.net.pl
    "Struggling for excellence in Web design & marketing"