Re: kiedy beda szybsze lacza miedzynarodowe?

Autor: Wojciech Malek (wmalek_at_psyche.cst.tpsa.pl)
Data: Fri 06 Feb 1998 - 12:14:33 MET

Szymon Grabowski wrote:

> Wojciech Malek napisał(a) w wiadomoœci:
> <34D9D959.59F2_at_psyche.cst.tpsa.pl>...

> Ciesze sie, ze udalo mi sie sprowokowac dyskusje, ktora doprowadzila do tej
> jakze waznej obietnicy.
> Jak szybko mozna sie bedzie spodziewac 34 Mbitow?
> I czy sa jakiekolwiek plany na lacze z np. Szwecja?

Trudno mi powiedziec kiedy dokladnie bedzie 34 Mb/s, w kazdym badz
razie powinno byc w tym polroczu (reki nie dam, poniewaz nie ja za to
odpowiadam).
Lacze do Europy bedzie w ramach tych 34 Mb/s (2 lub 4).

Pozdrawiam

 |  Wojciech Malek                    |
 |  Data Transmission Systems Centre  |
 |  e-mail: wmalek_at_cst.tpsa.pl        |
 |  phone:  (+48 22) 6224559          |