Re: SPUI

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Mon 02 Feb 1998 - 21:43:34 MET

On Mon, 2 Feb 1998, rafamiga_at_bofh.org.pl wrote:

> Czy deklaracja, że serwer Polboxu może przejąć trzymanie DNS-a gdyby
>zmieniła się delegacja dla .pl jest już działaniem czy jeszcze gadaniem?
Gadaniem. Polbox uwazam za dobra firme. Za dobrego ISP.
Ale wg mnie ZADEN ISP nie moze zajmowac sie DNS'em, powinna to robic
NIEZALEZNA organizacja dzialajaca dla WSZYSTKICH polskich ISP, niemoze
byc zadnego "wyroznionego".

A zadeklarowac mozliwosc to moze kazdy ISP, jak wybierzesz najlepszego ?

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/