POLIP!

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Tue 10 Feb 1998 - 20:10:40 MET

Dorota Nicewicz-Modrzewska wrote:

> Jesliby doszli do jakichs porzadnych rozwiazan to moze i ok, ale jakim
> prawem reprezentuja uzytkownikow Polskiego Internetu? Ja tez moge sobie
> zarejestrowac Nowe Stowarzyszenie (cos w nazwie o internecie sie
> znajdzie). Nieswiadomym powiem, ze to wlasnie jest reprezentacja
> uzytkownikow Polskiego Internetu.
>
> Prosze sie zglaszac:_)))

Tak! Zalozmy organizacje! A po co wymyslac nazwe? Juz mamy: POLIP. Jej
celem bedzie ogolne popieranie polskiego Internetu i zastanawianie sie
nad jego przyszloscia, a w ramach dokuemntow organizacyjncych bedzie sie
publikowac zapisy co ciekawszych dyskusji...

Jaroslaw Zielinski

PS. Pania prezes tez juz chyba mamy...?