Re: Ustawa chroniaca dane

Autor: Michal Mierzwa (mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 13:13:55 MET

Janusz A. Urbanowicz pisze:
> [...]

Dlaczego?

Jeśli sobie odliczyłeś część kosztów tego komputera od podatku,
to jak najbardziej służbowe. W końcu właśnie takich przypadków to
odliczenie dotyczy.

Pocztę do współpracowników zostawia się w odpowiedniej przegródce
szafy w sekretariacie. A jeśli zostawiasz na portierni, to dzięki
zwykłej uprzejmości portiera.

Mumin

--
 ************** Umarł blaszok - niech żyje blaszok! ************** 1