Re: Windows'98 + ISO 8859-2 ?

Autor: Michal Politowski (mpol_at_tempac.okwf.fuw.edu.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 12:50:44 MET

On Thu, 29 Jan 1998, Marcin Jagodziński wrote:

> On Thu, 29 Jan 1998 18:20:28 +0100, Tomasz Kokowski
> <kokowski_at_put.poznan.pl> wrote:

[...]
> Sorry, czegos tu nie rozumiem. Napisalem sobie program, który dziala w
> kodowaniu X-123472319472 wymyślonym przeze mnie wczoraj. To oznacza,
> że nie mam prawa go sprzedawać w Polsce??? A jak sprzedam? Jakie
> sankcje mi grożą? Wsadzą mnie? Grzywna? Deportacja ;-)??
>
> BTW. Oficjalne pismo? W czyim imieniu? "Ludzisk"? :-) ?

Dobre pytania, zwłaszcza że o ile wiem (z prasy, albo z jednej z
okolicznych grup, czyli od was - już nie pamiętam) polskie normy od
ładnych paru lat są tylko zaleceniami do których nikt nie musi się
stosować (z pewnymi wyjątkami, ale bardzo bym się zdziwił, gdyby
kodowanie polskich znaków się do nich zaliczało).

Tak więc rzeczywiście chyba jedyne co można zrobić to apelować panom z
M$ do sumienia, o ile nie mają ln /dev/sumienie /dev/null ;)

--
<sig>
Michał Politowski * mpol_at_tempac.okwf.fuw.edu.pl