Re: Windows'98 + ISO 8859-2 ?

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 14:14:46 MET

On Fri, 30 Jan 1998 12:50:44 +0100, Michal Politowski
<mpol_at_tempac.okwf.fuw.edu.pl> wrote:

>Tak więc rzeczywiście chyba jedyne co można zrobić to apelować panom z
>M$ do sumienia, o ile nie mają ln /dev/sumienie /dev/null ;)

W tym przypadku mam nadzieję, że mają. Już widzę moją poprzednią
firmę, która zostaje z setkami niekonwertowalnych dokumentow, a do
dev/null moze sobie wrzucic CDki pełne nieprawomyślnie zakodowanych
czcionek. Kupionych za sporą kase.

Sorry, troche mnie krew zalewa jak słysze takie pomysly. Sam mam na
koncie ok. 10 sitów, które pod moim wpływem zostały przekonwertowane
na ISO i pewnie drugie tyle, o których nie wiem (patrz
http://marcin.supermedia.pl/polska.html ). No tak, ale cóż ja... tutaj
Tomasz Kokowski z szabelką na Microsoft się porywa.

Oczywiście istnieje nadzieja, że w komentowanym liście zabrakło po
prostu ";-)".

Marcin Jagodzinski
marcinj_at_webcorp.com.pl
http://marcin.supermedia.pl/