Re: co to jest NASK? bylo: Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 00:10:36 MET

Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl (Pawlus Jerzy) writes:

> Kolego, troche spokojniej. Wiadomo, ze zarzadzanie domena pl jest
> lakomym kaskiem, zarowno pod wzgledem prestizowym jak i finansowym.
> NASK prowadzil ta dzialalnosc wtedy gdy nie byla dochodowa, dlatego
> ma prawo prowadzic ja obecnie tak dlugo jak sie z niej wywiazuje .

Wez sobie nie kpij, kiedy niby nie byla dochodowa?

Co w ogole NASK zrobil takiego _dobrego_, za co nie dostal pieniedzy?

Moze nie pracuje w sieci zbyt dlugo, ale taaakiej sklerozy jeszcze nie mam.

> Wydaje mi sie, ze Twoje napady na NASK maja niezbyt szlachetne podloze
> DNS budzi i budzil spory nie tylko w Polsce. Twoja propozycja aby
> rozwiazac NASK i odebrac im pl nie jest zadna propozycja. Najlatwiej
> jest cos zburzyc, znacznej gorzej zbudowac.

Rozwiazac NASK? A po co? Co nas on obchodzi? Tylko niech nie dziala
na nasza szkode, administrujac domena .pl - to nie jest wlasnosc NASK.

Dlaczego tylko jedna firma ma decydowac o DNS'ie w Polsce, zamiast
faktycznych uzytkownikow sieci?

--
Krzysztof Halasa