Re: Odp: poczta.pl i inne kwiatki

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_tenox.tc)
Data: Sat 24 Jan 1998 - 00:13:29 MET

On 23 Jan 1998, Artur Czechowski wrote:

>Wniosków nie komentuję, bo prawda nie wymaga komentarza. Natomiast odnośnie
>powyższego pojawia się pytanie: co robić dalej?
>W tej chwili możemy jedynie NASKowi naskoczyć[1]. Zdaje się, że jedyne wyjście
>to powołać grono zainteresowanych, zawiązać NIC-PL, a potem uderzyć do RIPE
>z informacjami jak to NASK sobie poczyna w kwestii rejestracji domen i liczyć
>na to, że coś się zmieni. Myślę, że raczej nie ma liczyć na spójny, trwały
>i przestrzegany regulamin rejestracji domen.
Niestety, mozemy im NASKoczyc... ktores tam RFC ktorych to NASK jest znawca
mowi ze Internic i RIPE *NIE* wtracaja sie i *NIE* rozstrzygaja lokalnych
sporow i problemow, nigdy.

Jedyne co mozna to zlikwidowac ten zalosny PGR i napisac do RIPE ze teraz
jest NIC-PL i bedzie zajmowal sie teraz DNS'em i innymi...

Pozdrowienia - Antek Sawicki [tenox]

--
// Personal info: http://www.tenox.tc/