Re: TPSA a strajk

Autor: Szymon Grabowski (szymon_at_iscom.net.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 19:21:38 MET

Piotr Solarz napisał(a) w wiadomości:
<01bd2624$86ddc180$LocalHost_at_default>...
> [...]
>wychodzac z zalozenia, ze i tak musimy korzystac z ich uslug gdyz sa jedyni
>dostawcami w Polsce.
>
>Posilbym Was o zastanowienie sie nad mozliwoscia naszego strajku. TPSA zyje
>z naszych rozmow. Byc moze argumentem wobec niej bedzie zaniechanie rozmow
>lub ograniczenie ich do niezbednego minimum. W jednosci sila. Tak jak oni
>nas olewaja tak my mozemy olac ich.
>
>Co wy na to. Warunkiem powodzenia jest wejscie w cala ta akcje wiekszosci z
>Was i to zarowno jesli chodzi o polacznia przez numer 0202122 jak i

Pieknie brzmi to, lecz niestety jest raczej nierealne. Nie dotrzesz nawet do
5% uzytkownikow Internetu w Polsce, a do dzialania nie zmobilizujesz nawet
promila polskich internautow. Ludzie beda dzwonic i korzystac z Internetu,
bez wzgledu na to czy bedziesz strajkowac, czy tez nie.

>Prosilbym Was o wyszczegolnienie swoich zastrzezen wobec TPSA co do moich
>to moge wymienic:
>
>[1] Dodatkowa oplate za biling. Na rachunku VAT'owskim powinno byc przeciez
>wyszczegolnione bez zadnej dodatkowej oplaty: ile, za co, kiedy. Uwazam, ze
>biling powinien byc bezplatny.

Moim zdaniem traktowanie billingu jako dodatkowej uslugi (platnej) jest
zupelnie uzasadnione. Spojrz na oferty zagranicznych firm (np. szwedzkie
Telia, Tele2). Billing za darmo maja tam tylko firmy - osoby prywatne
normalnie placa.

>[2] Abonament. W cene abonamentu powinnyc byc wliczone rozmowy darmowe. Np.
>jesli kupuje bilet miesieczny to nie musze juz kasowac biletow
>jednorazowych.

Kolejna piekna i nierealna idea. Dopoki nie pojawi sie konkurencja TP S.A.
nie licz na wprowadzenie darmowych rozmow lokalnych, czy nawet obnizenia cen
impulsu. A tak BTW - czy wiesz ze od lipca prawdopodobnie znowu ROSNIE cena
impulsu? :-)

>[3] Tanasza taryfa w godzinach wieczornych na rozmowy.

Taryfa wieczorna powinna byc nizsza, tak jak w wiekszosci cywilizowanych
krajow, lecz bez konkurencji TP S.A. nie bedzie miala impulsu do dzialania.

>Co wy na To?
>
>Mysle, ze warto sprobowac.
>
>--
>Piotr Solarz (prosze rowniez o odpowiedzi na priv)
>SOLEK_at_USA.NET

Moze nadciagajaca liberalizacja rynku telekomunikacji (i gotowosc do
sprywatyzowania TP S.A.) w naszym kraju cos zmieni?

Pozdrawiam,

    Szymon Grabowski
    G&G INTERNATIONAL AGENCY
    ph./fax +48 58 663-93-48