Re: zapraszam

Autor: Radek Wrocławski (Radoslaw.Wroclawski_at_iname.com)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 17:59:41 MET

ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze napisał(a) w wiadomości:
<69vqng$sd3$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...

--
>sergiusz pawlowicz                   still at work: faculty of architecture
>netadmin, webdesigner                      wroclaw university of technology
Wielki webdesigner co potrafi tylko napisać: "Serwer www nie działa do
odwołania. Mam już dość pracy za darmo. W dodatku w niemiłych warunkach."
:)))
Pozdrawiam
Radek Wrocławski
Medical Academy of Lodz, Pharmacy Faculty
e-mail: Radoslaw.Wroclawski_at_iname.com