Re: zapraszam

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 17 Jan 1998 - 13:41:24 MET

 ser> (wyjątkowo tutaj) zapraszam serdecznie na stronę wydziału
 ser> architektury politechniki wrocławskiej. sprawa co prawda nie
 ser> dotyczy całego polskiego internetu, ale zrozumieć mnie część z
 ser> państwa zrozumie. w końcu pieniądze na emerytury mundurowe poszły
 ser> z części budżetu kbn-u.

 ser> http://www.arch.pwr.wroc.pl/

 ser> -- sergiusz pawlowicz at work: faculty of architecture netadmin,
 ser> webdesigner

Zajrzałem -- dziękuję, mam już dość dobre rozeznanie w Twoich
umiejętnościach "webdesignera". Gratulacje, jestem pod wrażeniem.

--J.