Konta_free bylo "Sprawa_Wiosny"

Autor: raf_at_fidonet.org.pl
Data: Sat 03 Jan 1998 - 09:37:58 MET

* (PL.LISTSERV.POLIP, Sat Jan 03 1998) Grzegorz W. Fedorynski -> All:

 GWF> Pewnie. Np. Polbox uprawia działalność charytatywną rozdając konta i
 GWF> strony za darmo, a te reklamy mają starczać na prąd ledwie, albo
 GWF> sprzątaczkę...

        Nikt nie twierdzi [a nawet ja -- choć dużo rzeczy w moje usta
wkładano], że nic na reklamach w darmowych serwisach provider tychże nie
zarabia. Ale umieszczony na liście pogląd był przegięciem, i to mocnym, w
stronę "a oni to mają marmurowe grzejniki i pisuary z melodyjką". Od momentu,
kiedy wpływy z reklamy zrównoważą sprzęt i jego amortyzację, oraz wydatki na
administratorów, będziemy mogli mówić o tym, że provider coś na tym zarabia.

        Zawsze bawiły mnie poglądy osób, które wypowiadają się o tym,
[czego|na czym się] nie znają.

rafal wiosna * Fido 2:480/33 * OS/2 v4 * "Załoga windy pozdrawia oczekujących"