Re: Konta free, by³o Re: "Sprawa Wiosny"

Autor: Andrzej Bursztynski (and_at_andy.pse.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 00:54:06 MET

On Fri, 2 Jan 1998 02:08:07 +0100, Grzegorz W. Fedorynski <alojzy_at_usa.net> wrote:
>Je¿eli z okazji nowego roku chcesz nam wcisn±c kit, ¿e np. Polbox, albo
>inny providerzy free s± instytucjami charytatywnymi to tylko mnie to
>roz¶mieszy³o.
>
>Jedyne co POWINNO byæ gorsze w koncie free to lamerski adress, a ¿e tak
>nie jest to wina adminów free. Nie powinni siê jednak tym chwaliæ.
>W³a¶ciciele takich interesów zarabiaj± pieni±dze przewa¿nie du¿o grubsze,
>ni¿ "zwykli", lokalni providerzy. Staæ ich na dobrych adminów.

Hmm, ciekawe rzeczy piszesz. Rozumiem, ze wszyscy prowiderzy kont
free to grube ryby, mocno podejrzane interesy (bynajmniej nie charytatywne
a to juz znaczy ze mocno be...)

Traci to niemalze spiskowa teoria dziejow, zwlaszcza ten fragment o adress'ach
(takie cos pomiedzy adresem a amerykanskim "address") - moglbys wytlumaczyc?

>Opinie zawarte w tym li¶cie maj± charakter ogólny i nie odnosz± siê do
>poprzedniego w±tku, jakkolwiek zosta³y nim zainspirowane.

Widze z takiej wydawaloby sie niewinnej sprawy dochodzimy do
informacji podrzucanych przez wywiad? kontrwywiad? 8-()

--
Klaniam sie
 (ab)