Konta free, by³o Re: "Sprawa Wiosny"

Autor: Grzegorz W. Fedorynski (alojzy_at_usa.net)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 02:08:07 MET

On Wed, 31 Dec 1997, Cookie wrote:

> Jesli zas chodzi o konta free... hmmm... wlasciciel/administrator serwera
> wklada w jego funkcjonowanie wlasna prace i cenny czas nie biorac z tego powodu
> zadnych dodatkowych profitow ze strony osob korzystajacych z efektow jego
> pracy.
> Ma prawo czuc sie "panem" w swym systemie, a uzytkownicy zakladajacy konta na
> free powinni wiedziec w co sie pakuja.

Je¿eli z okazji nowego roku chcesz nam wcisn±c kit, ¿e np. Polbox, albo
inny providerzy free s± instytucjami charytatywnymi to tylko mnie to
roz¶mieszy³o.

Jedyne co POWINNO byæ gorsze w koncie free to lamerski adress, a ¿e tak
nie jest to wina adminów free. Nie powinni siê jednak tym chwaliæ.
W³a¶ciciele takich interesów zarabiaj± pieni±dze przewa¿nie du¿o grubsze,
ni¿ "zwykli", lokalni providerzy. Staæ ich na dobrych adminów.

Opinie zawarte w tym li¶cie maj± charakter ogólny i nie odnosz± siê do
poprzedniego w±tku, jakkolwiek zosta³y nim zainspirowane.

Pozdrawiam,

Alojzy