Re: Panowie Administratorzy!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 17:42:04 MET

Zbigniew Zych <zych_at_use.address.from.sig.onet.pl> wrote:
: Slawek <sd000001_at_free.polbox.pl> (Wed, 29 Oct 1997 20:32:08 -0500) wrote:
: > A co mowisz jak idziesz do lekarza?

: Jak idę do lekarza to zwykle z czymś:
: "boli mnie głowa, mam od wczoraj temperaturę 37.7, boli mnie gardło,
: nie kaszle..."
: Wyobraź sobie że idziesz do lekarza, mówisz że jesteś chory, i żeby
: Cię wyleczyli - zrobienie wszystkich możliwych badań (od paznokci,
: po układ nerwowy, tomografię mózgu, punkcję szpiku kostnego, oraz
: zawartość plemników :-) to by trochę jednak trwało... I chyba nie
: jest potrzebne w przypadku grypy...

W USA i tak ci zrobia, i wystawia stosowny rachunek ... ubezpieczalni.

Tak na wszelki wypadek - mowisz ze cie tylko glowa boli, ze to grypa -
a niech sie okaze ze to guz mozgu i za dwa tygodnie bedzie Ci sie nalezalo
10mln$ odszkodowania za kiepska diagnoze ...

J.