Re: Serwery w3cache

Autor: Piotr Bala (bala_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 17:07:42 MET

Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Piotr Bala <bala_at_phys.uni.torun.pl> wrote:
: : Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: : : To rozumiem, ze ani uczelnia nie placi bezposrednio tych 153000zl,
: : : ani ich wydac na inne cele nie moze [na szczescie :-)], ani nie mozesz
: : : podniesc przepustowosci i zaplacic wiecej - to co za realia?
: : : Cena wirtualna, koszty wirtualne, wplyw na transfer wirtualny.
: : :
: : Nie. Od 1 stycznia 1997 uczelnia (bedaca najczesciej jednostka wiodaca
: : dla MANu i udzielajaca MANowi osobowosci prawnej) placi owe 153000zl.
: : Pieniadze te fizycznie otrzymuje z KBNu (tzw SPUB) i moze zrobic z nimi
: : w zasadzie co chce, tzn kupic usluge u tego operatora ktory sie bardziej
: : podoba. A ze w wiekszosci przypadkow jest to NASK to juz inna sprawa.
:
: To czemu nie spytacie u konkurencji ile kosztuje podlaczenie ?
: I z ta cena negocjujecie w NASK ...

To wiadomo. tylko ze to nie ja podpisuje kwity i negocjuje z NASK.
Skladalem juz pare razy u wlasciwych osob taki wniosek racjonalizatorski
nawet (z bolem) zrzekajac sie przyslugujacych mi 10% zaoszczedzonej kwoty.

--
Piotr Bala					bala_at_phys.uni.torun.pl
Instytut Fizyki UMK