Re: Serwery w3cache

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 10:09:51 MET

Michał Mosiewicz <mimo_at_lodz.pdi.net> wrote:
: Jaroslaw Lis wrote:
: > Na ile moge w 5 minut sprawdzic to na wroclawskim ftp od 1 Oct
: > mirror sciagnal redhata 2755 plikow, a ftpd wypuscil 14755 plikow
: > *rpm

: To nazywasz lepszą skutecznością od w3cache'a?
: Czy chcesz powiedzieć, że to co userzy znaleźli w mirrorach, to było
: więcej niż 40% wszystkich ściąganych plików?

Jesli chcesz liczyc w ten sposob - to byc moze masz racje
(niech teraz inni podadza konkretne liczby a nie tylko "nie znasz sie").

Ale o ile nie mam watpliwosci ze jesli jeden sciagany plik jest udostepniany
potem statystycznie 5 razy, to warto bylo go trzymac, to
przy sytuacji gdy jeden sciagany plik statystycznie jest potem jeszcze
udostepniany 0.6 raza - to ja mam watpliwosci czy warto go trzymac :-)

: BTW. (Jeśli myślisz o ftp.pwr.wroc.pl, to sam ściągnąłem parę, więc się
: tak nie ciesz, że zaoszczędziłeś :-))

Dlaczego mam sie nie cieszyc - w koncu mogles dociazyc lacze miedzynarodowe,
podobno duzo drozsze ....

J.