Re: Serwery w3cache

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 23:03:02 MET

Jaroslaw Lis wrote:

> Naprawde na sunsite.icm.edu.pl jeden sciagany przez mirrora plik
> jest sciagany potem 1.6 razy [~40%] ?
> To po co trzymacie te mirrory ze sie tak spytam ?
> A, wiem - 40% tez duzo.
>
> Na ile moge w 5 minut sprawdzic to na wroclawskim ftp od 1 Oct
> mirror sciagnal redhata 2755 plikow, a ftpd wypuscil 14755 plikow
> *rpm

To nazywasz lepszą skutecznością od w3cache'a?
Czy chcesz powiedzieć, że to co userzy znaleźli w mirrorach, to było
więcej niż 40% wszystkich ściąganych plików?

BTW. (Jeśli myślisz o ftp.pwr.wroc.pl, to sam ściągnąłem parę, więc się
tak nie ciesz, że zaoszczędziłeś :-))

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********