Re: Serwery w3cache

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 00:24:42 MET

 Jarek> Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> wrote:
> [...]

 Jarek> Hm, to moze by sprawdzic czy trzymanie niektorych sie w ogole
 Jarek> oplaca.

 Jarek> Robicie statystyki ile tracicie na tych mniej popularnych
 Jarek> mirrorach ?

Zaczynasz pisać trochę jak Sławek Duchnowski. Jak chcesz zdefiniować
"opłacalność" i "tracenie" ?

Zwróć uwagę, że czasem warto zrobić mirrory które nie są co prawda
masowo używane, ale mają swoją wierną grupę użytkowników. Po pierwsze
dla samej idei, a po drugie po to, żeby jak najwięcej osób wiedziało, że
jak czegoś w sieci szukać, to _najpierw_ na sunsite, "bo tam tyle tego
jest, że wszystko musi być".

Ale odszedłem zdaje się od tematu, a dyskusja odpływa w coraz bardziej
siną dal...

--J.