Re: Serwery w3cache

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 20:11:45 MET

Michał Mosiewicz <mimo_at_lodz.pdi.net>:

> Wojtku, może jednak sprawdzisz RFC2068 strona 74/75.
> 13.2.1 Server-Specified Expiration

ja pisze o IMS GET, a Ty cytujesz fragment o Expires -
- to troche na inny temat

Z Expires jest ten problem, ze na przewazajacej wiekszosci serwerow
nie ma mechanizmu pozwalajacego w realistyczny sposob ocenic czas
waznosci dokumentu. No chyba, ze wiadmo, ze zmienia sie okresowo,
albo ze dotyczy jakiegos wydarzenia, po ktorym bedzie juz nieaktualny.

natomiast masz racje, ze z IMS GET jest problem.
szczegolnie starsze serwery (harvest, squid 1.0) w ogole nie potrafily
tego obslugiwac. obecnie squid 1.1 i 1.2 robi to wg mnie tez niewlasciwie.
A w kazdym razie stosowany przez niego algorytm obslugi IMS GET jest hm..
kontrowersyjny.

--w