Re: Panowie Administratorzy!

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 05:56:15 MET DST

In article <Pine.LNX.3.95.971022235723.6421B-100000_at_joanna.jfedor.org>,
   "Grzegorz W. Fedorynski" <alojzy_at_usa.net> wrote:

>Dobra, obraziliscie sie.

Na pewno sie obrazili :)

>Wiem, ze przesadzam. Ale dla mnie konto to nie
>jest wielka laska tylko cos normalnego. Przykro mi to stwierdzic, ale
>admin to raczej zajecie techniczne. Admin ma SLUZYC uzytkownikom.

No coz, ciekaw tylko jestem - czy Pan jest adminem moze ? Nie wierze, zaden
admin (no, oprocz Jarka Rafy :) nie ma takich pogladow. Pozostaje mi podpisac
sie pod powyzszym.

>To rowniez nie jest konkretny atak, tylko spostrzezenie, ktorego ostatnio
>tu brakowalo.

Czy brakowalo ? Byc moze ci, ktorzy o sprawie nie wiedza mysla, ze to
oczywiste. A ci, ktorzy wiedza - dali sobie spokoj z walka z wiatrakami...

A co do ataku - zgadza sie, to nie jest atak. Jednak pewnie tak zostanie
odczytane, jako atak wlasnie: na wolnosc Internetu/adminow (to rownowazne) :)
To tylko moje przypuszczenie. To czy cos jest atakiem zalezy w zasadzie od
tego, czy ktos sie zacznie bronic :)

Pozdrawiam,

 ze musi komus--------------- Maciek Sniezek
 dac w morde"---------- msniezek_at_medianet.pl