Re: Chore pomysly...

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 18 Oct 1997 - 02:03:01 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in message <628a8u$cc6$25_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>: >Mozna. Tylko najpierw trzeba miec warunki zeby moc to konto zapewnic
>: >KAZDEMU kto sie zglosi. A ja nie mam. Wiec trzeba sprawdzac kto do
>: >terminala przychodzi i czy moze konto zalozyc.
>
>: Jarek ja tylko twierdze ze mozna zaprojektowac www interface ktory bedzie
>: weryfikowal, zakladal konta i pozwalal wybrac nazwe konta i pswd.
>
>Reszte mozna. Ale jak bedzie weryfikowal?

No jak to jak? Kazdy nowy user musi wklepac swoj numer studenta
i np. numer podatkowy albo date urodzenia
Scrypt zweryfikuje czy dane sie zgadzaja i pozwoli zalozyc konto.

>: Ja widzialem bardzo powazne zastosowania www przy ktorych twoje zadanie
jest
>: bardzo proste.
>: Moze oplacalo by sie wam zlecic ta prace komus z zewnatrz i miec "spokoj
"
>: na przyszlosc?
>
>I znow wracamy do problemu pieniedzy - za ile i z jakiego funduszu
>zaplacic..

Z tego samego ktorym sie placi za te reczne wklepywanie.
Z tym ze rzeczywiscei praca ludzka jest w Polsce tania.

>: >Jak wytlumaczysz Slawku szefowi ze nie jestes fizycznie w stanie
>: >wklepac do bazy informacji o wplatach od 5 tys klientow.....
>
>: To i tak chyba troche na boku tej dyskusji.
>
>Nie - wlasnie caly problem w tym ze przy komercji stoja za tym zadowoleni
>klienci ktorzy placa. Im jest ich wiecej - tym wiecej jest tez pieniedzy.

Nie wazne chyba tak bardzo. Mowimy o skrypcie do zakladania kont.