Re: Chore pomysly...

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 00:11:01 MET DST

On Fri, 17 Oct 1997 20:03:01 -0400, "Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>No jak to jak? Kazdy nowy user musi wklepac swoj numer studenta
>i np. numer podatkowy albo date urodzenia

Po pierwsze to nie jest bardzo bezpieczne, bo takie rzeczy mozna
podejrzec, a w tym srodowisku kawalarzy nie brakuje.

Po drugie - to wymaga wklepania tych informacji :-)
Nie przecze - od pewnego czasu mamy juz liste studentow na komputerze,
chyba tez z takimi danymi.

>Z tego samego ktorym sie placi za te reczne wklepywanie.

I byc moze reczne wklepywanie wychodzi znacznie taniej.
Bo 90% studentow odsyla sie :-)
Albo kaze im sie przyniesc liste na dyskietce...

J.