Re: Chore pomysly...

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 20:20:14 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: >Mozna. Tylko najpierw trzeba miec warunki zeby moc to konto zapewnic
: >KAZDEMU kto sie zglosi. A ja nie mam. Wiec trzeba sprawdzac kto do
: >terminala przychodzi i czy moze konto zalozyc.

: Jarek ja tylko twierdze ze mozna zaprojektowac www interface ktory bedzie
: weryfikowal, zakladal konta i pozwalal wybrac nazwe konta i pswd.

Reszte mozna. Ale jak bedzie weryfikowal?

: Ja widzialem bardzo powazne zastosowania www przy ktorych twoje zadanie jest
: bardzo proste.
: Moze oplacalo by sie wam zlecic ta prace komus z zewnatrz i miec "spokoj "
: na przyszlosc?

I znow wracamy do problemu pieniedzy - za ile i z jakiego funduszu
zaplacic..

: >Jak wytlumaczysz Slawku szefowi ze nie jestes fizycznie w stanie
: >wklepac do bazy informacji o wplatach od 5 tys klientow.....

: To i tak chyba troche na boku tej dyskusji.

Nie - wlasnie caly problem w tym ze przy komercji stoja za tym zadowoleni
klienci ktorzy placa. Im jest ich wiecej - tym wiecej jest tez pieniedzy.

J.