Re: Chore pomysly...

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 00:50:21 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in message <6259sh$d8c$12_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> [...]
tzn
>: miejsc gdzie sie przyhodzi?
>: Jesli ja mam konto nigdy nie widzialem jednego pracownika ISP?
>: Moze wystarczy zeby studnet potzredzl do terminala zarejestrowal sie
>: podajac jakis numer identyfikacyjny i nazwisko i sam wybral sobie pswd?
>: Ja nie wiem dokladnie co by u ciebie dzialalo ale przeciez mozna.
>
>Mozna. Tylko najpierw trzeba miec warunki zeby moc to konto zapewnic
>KAZDEMU kto sie zglosi. A ja nie mam. Wiec trzeba sprawdzac kto do
>terminala przychodzi i czy moze konto zalozyc.

Jarek ja tylko twierdze ze mozna zaprojektowac www interface ktory bedzie
weryfikowal,
zakladal konta i pozwalal wybrac nazwe konta i pswd.
Ja widzialem bardzo powazne zastosowania www przy ktorych twoje zadanie jest
bardzo proste.
Moze oplacalo by sie wam zlecic ta prace komus z zewnatrz i miec "spokoj "
na przyszlosc?

>Jak wytlumaczysz Slawku szefowi ze nie jestes fizycznie w stanie
>wklepac do bazy informacji o wplatach od 5 tys klientow.....

To i tak chyba troche na boku tej dyskusji.