Re: Glupota niektorych userow

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 14:46:52 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) writes:

> : Mi chodziło o to, ile by tego było (na pewno nie tyle) i jakiej
> : jakośći oprogramowanie by było. Wyobrażasz sobie co by było bez
> : alternatywy typu że jak mi novell kaszani wydruki to printserver robię
> : na Linuxie ?
>
> A od kiedy novell kaszani wydruki a od kiedy linux dziala wzglednie
> przyzwoicie ?

NW 4.10 drukarka HP udostępniana z końcówki. Niektóre wydruki kaszani.
Podobno upgrade do 4.11 pomaga. Taniej było przepiąć drukowanie na sambę.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/