Re: Glupota niektorych userow

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 15:06:04 MET DST

"Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> writes:

> oferowanych
> instytucji

> I wiekszosc ludzi korystajacych z internetu sie nigdy z nimi nie zetknie.
> Bo nie musi i nie potzrebuje.

?!?! Już było, ale.. napiszę większymi literami.

Pocztę czytasz ? (na 90% Allmanowy Sendmail, 5% Qmail, reszta
komercja), Newsy czytasz ? (na 100% (po drodze) INN), Surfujesz po WWW
? NCSA HTTPd, Apache (40%).

Pytanie ! Ile % twoim zdaniem byłoby teraz Internetu gdyby za CAŁY
software trzeba było płacić. IMHO 5% tego co jest dziiaj iżadnej
komercji bo komercja ma lebsze sposoby na wydawanie $ niż kupować za
strasznie pieniądze VMS czy inny NT i czekać aż end-userzy odłożą
forsę na Netscape w cenie Office (tak by to wyglądało).

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/