Re: Jaki jest ten Internet?

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 08:08:55 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote in message <344013AA.2ED7_at_okonet.com.pl>...

>Mowimy o infoseek.icm.edu.pl. Jak przeprosisz osobe prowadzaca ten
>serwis za swoje wypowiedzi - dalsza dyskusja merytoryczna.

No to niech tego nie robi.
 Zostanie masa wyszukiwarek w tym i oryginalny infoseek.
I co z tego?

>Jak przestaniesz korzystac z adresu w irc.pl, ktory - jak sadze - sluzy
>uzytkownikom polskiego IRC, o korym masz jak widze ustalone zdanie - to
>moze uwierze, ze masz dobre zamiary.

Dlaczego? Mam adres na polboxie ale oni nie wymagaja
peanow na swoja czesc.
Chodizlo tylko o oduwodnienie ze bez akademickich serwisow tez wszytsko
bedzie dzialalo.
Chodzilo o, ale juz mniejsza o co.
Internet w USA od backbones po wyszukiwarki jest prywatne.
Wszytkie dobre serwisy informacyjne sa prywatne.

Twierdze ze jest to zdowy trend bo gwarantuje profesjonalizm.
Ale Pan pewnie znowu zobaczy tylko ten infoseek i irc.pl jako
 dowod wyzszosci internetu akademickiego nad komercyjnym.