Re: Jaki jest ten Internet?

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_okonet.com.pl)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 02:02:50 MET DST

Slawek wrote:

> To znaczy co mam uznac ze yahoo excite infoseek to zasoby kademickie bedace
> wynikiem zapalu nie firmy komercyjne "tradujace" na gieldzie w nowym yorku.
> Ach jest jeden polski wyjatek, zapomnialem.

Mowimy o infoseek.icm.edu.pl. Jak przeprosisz osobe prowadzaca ten
serwis za swoje wypowiedzi - dalsza dyskusja merytoryczna.

> A IRC.PL to tez zapal prywatnej osoby.

Jak przestaniesz korzystac z adresu w irc.pl, ktory - jak sadze - sluzy
uzytkownikom polskiego IRC, o korym masz jak widze ustalone zdanie - to
moze uwierze, ze masz dobre zamiary.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://wyborca.info.pl/ - Internetowy Wyborca