Re: Jaki jest ten Internet?

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 01:31:20 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote in message <343F8AF6.6050_at_okonet.com.pl>...

>A czy w calym watku (no, chyba juz liczonym w setkach postingow) ciebie
>przynajmniej raz nie obrazil? Czy chcialbys, by obraz polskiego
>Internetu byl taki, jak go przedstawia Slawek Duchnowski? Ja nie mam nic
>przeciwko sensownej krytyce, ale wlasnie SENSOWNEJ, opieracej sie choc w
>czesci na faktach.

No tak. To ma byc konstruktywna krytyrka, prawda?

>Slawek juz co najmniej dwa razy sie osmieszyl - piszac o irc.pl i o
>szperaczach - wiec moze lepiej byloby, gdyby przez jakis czas nie pisal
>nic wiecej na temat polskiego Internetu i jego
>komercyjnosci/akademickosci. Choc ja nie napisalbym tego tak jak Marcin,
>ale sie z nim generalnie zgadzam.

To znaczy co mam uznac ze yahoo excite infoseek to zasoby kademickie bedace
 wynikiem zapalu nie firmy komercyjne "tradujace" na gieldzie w nowym yorku.
Ach jest jeden polski wyjatek, zapomnialem.

A IRC.PL to tez zapal prywatnej osoby.
Nie ma znaczenia ze to na szkolnym komputerze i ze lepszy serwis, bo
prawdziwa skrzynke oferuje komercjalny polbox i onet.

Tylo te fakty ktore sa wygodne akceptujecie.