Re: Jaki jest ten Internet?

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_okonet.com.pl)
Data: Sat 11 Oct 1997 - 16:19:34 MET DST

Marek Baczek wrote:

> A Twoje? :)
> Co Cie sklonilo w_ powyzszym_liscie zeby obrazac Slawka?
> Co on takiego glupiego napisal w_cytowanym_liscie?
> Czy Ciebie obrazil tym_listem?

A czy w calym watku (no, chyba juz liczonym w setkach postingow) ciebie
przynajmniej raz nie obrazil? Czy chcialbys, by obraz polskiego
Internetu byl taki, jak go przedstawia Slawek Duchnowski? Ja nie mam nic
przeciwko sensownej krytyce, ale wlasnie SENSOWNEJ, opieracej sie choc w
czesci na faktach.

Slawek juz co najmniej dwa razy sie osmieszyl - piszac o irc.pl i o
szperaczach - wiec moze lepiej byloby, gdyby przez jakis czas nie pisal
nic wiecej na temat polskiego Internetu i jego
komercyjnosci/akademickosci. Choc ja nie napisalbym tego tak jak Marcin,
ale sie z nim generalnie zgadzam.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://wyborca.info.pl/ - Internetowy Wyborca