Re: Jaki jest ten Internet?

Autor: Marcin Jagodziński (marcinj_at_rubikon.net.pl)
Data: Sat 11 Oct 1997 - 18:09:57 MET DST

On Sat, 11 Oct 1997 15:34:14 +0200, "Marek Baczek" <mgb_at_qdnet.pl>
wrote:

>A Twoje? :)

Coz, pytanie bylo retoryczne :-)

>Co Cie sklonilo w_ powyzszym_liscie zeby obrazac Slawka?

Myslalem, ze wystarczy ';-)' Nie chcialem go obrazic, a jedynie
wskazac, ze w ostatnich dyskusjach na polipie jest nieco (IMHO)
nadreprezentowany. W dodatku tyle pisze o pieniadzach... przelicza...
poucza...

>Co on takiego glupiego napisal w_cytowanym_liscie?

W cytowanym? Nic.

>Czy Ciebie obrazil tym_listem?

Nie. A Ciebie w jednym z poprzednich?

:Kto ma jeszcze pytanie dlaczego internet w Polsce to zart a jego dostepnosc
:i wielkosc zasobow jest smieszna?
:Bo ma takich fachowcow administratorow.

A kilka osob w jeszcze innych:

:PS Swiatopoglad :)) Gdzies ty sie chlopie uchowal, na Kamczatce?

:Niech Pan troche poczyta panie Jarek.

:Oczywiscie przeliczylem sie uwazajac ze moglbyc to zrozumiec co napisalem.

Otrzymalismy tez kilka tak bezcennych uwag, ze wszyscy doslownie
zdebielismy. I teraz wlasnie je przetrawiamy.

:Coz edukacja ekonomiczna nie byla i nie jest wasza najmocniejsza strona.

:Nie calsy swiat to Polska i nie wszedzie $50 to tygodniowka.

Chociaz wlaciwie:

:To jest rola dla twojego managera aby ci to wyjasnil.

To jednak Slawek zaoferowal nam stypendium:

:Wam wszytskim trzeba szesc miesiecy w USA zeby wam sie
: w glowacch poprzejasnialo.

:Nie mozecie sie uczyc na dowiadczeniach USA i zaoszczedzic sobie kilka lat?

:Kiedy Wy w tej Polsce dorosniecie?

Jeszcze troche. A na razie jestesmy za glupi, zeby zrozumiec to
wszystko. Ale skoro:

:Ziemek ani nikt mi nie palci ani tez nie prosi abym wykladal podstawy
:zarzadzania i mikroekonomii dla kolegow z Europy Wschodniej.
:50 lat juz robicie to po swojemu wiec robcie dalej.
:Albo wracajcie do szkol sie doksztalcic.

Chcielismy uregulowac rachunek i prosic o zakonczenie cyklu wykladow.
Na wiecej nas nie stac.

I tyle.
Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_rubikon.net.pl