Re: administrator 'akademicki' ?

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 15:13:06 MET DST

dorota_at_math.amu.edu.pl (Dorota Nicewicz-Modrzewska) writes:

[o polsl]

> I jako taki, w swoich zakupach nie kieruje sie, zadnym ekonomicznym
> rachunkiem, nie mowiac juz o tym, ze wazniejszy dla niego jest wyscig z
> innymi jednostami tego typu o to kto ma wiecej procesorow i ktore
> szybsze:-))))) niz sensowne wykorzystanie tychze zasobow. Hmm, oczywiscie
> istnieja chwalebne wyjatki.

Hm.. To tak nie jest do końca, takiemu kwantowcowi DEC Alpha 3600
obłozyć do zarżnięcia (widziałęm) to jedną całkę puścić liczyć - jak
psu mucha. Uczelnie naprawdę potrzebują mocnych maszyn.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/