Re: zadowolenie uzytkownikow

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 12:23:24 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:

: [2] Zanim mi ktoś zarzuci, że jestem nietaktowny: a co, mam pewnie
: nadstawić drugi policzek i pokornie przyznać, że tak, my tu, panie,
: nieuki i nieudaczniki, gdzie nam tam do amerykańskich fachowców takich
: jak Sławek Duchnowski?? Aha, i poprosić go o jeszcze parę światłych uwag,
: które poszerzą nasze zaściankowe i ksenofobią skażone ciasne horyzonty

Może po prostu od razu wyślemy mu hasła root'ów? ;)))

--
	Leszek.