Re: zadowolenie uzytkownikow

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 19:13:47 MET DST

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:
: Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: : [2] Zanim mi ktoś zarzuci, że jestem nietaktowny: a co, mam pewnie
: : nadstawić drugi policzek i pokornie przyznać, że tak, my tu, panie,
: : nieuki i nieudaczniki, gdzie nam tam do amerykańskich fachowców takich
: : jak Sławek Duchnowski?? Aha, i poprosić go o jeszcze parę światłych uwag,
: : które poszerzą nasze zaściankowe i ksenofobią skażone ciasne horyzonty

: Może po prostu od razu wyślemy mu hasła root'ów? ;)))

Mowiac szczerze nie bedzie prosil.
Zainstaluje po prostu na swojej maszynce pakiet "MS Internet",
kliknie pare razy myszka ... i reszte zycia spedzi na telefonach do
supportu lub do admina sieci zeby mu G95 skonfigurowal :-)

J.