Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 16:58:24 MET DST

Lech Szychowski wrote in message <61i5db$h4s$1_at_news.pse.pl>...
>Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
>:>Owszem, była jak najbardziej merytoryczna. Dotyczyła Twojej polemiki
>:>z Wojtkiem - polemiki na tematy, w zakresie których (wybacz, ale
>:>taki obraz wyłania się z Twoich wypowiedzi) równorzędna dyskusja
>:>merytoryczna między Tobą a Wojtkiem jest, mówiąc delikatnie, trudna.
>
>: Panie Leszek Szychowski ja mam zas wrazenie ze rozmawiam z dziecmi ktore
>: ni rozumieja slow takich jak klient pieniadze czy fundowanie.
>
>Nie rozmawiamy o naszych zarobkach i ich pochodzeniu. Rozmawiamy jedynie
> [...]

Mysle ze tu sie nie da tego tak rozgraniczyc. Celem kazdej firmy jest
zaspokajanie poztreb klientow, jesli to sie nie dzieje trac wszyscy lacznie
ze sprzataczkami.

To nie jest kwestai merytoryczna jesli pracuejsz jako dminstartor systemu
wiec spelaniasz okreslona role. Nie chodzi tu o twoej poglady polityczne
filozoficzne tylko czy chcesz pracowac czy nie.