Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Piotr Roszatycki (dexter_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 13:50:24 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> To zalozenie jest prawdziwe np. przy prowadzeniu firmy,
> ale juz nie, jeli chodzi np. o uczelnie.
> Nie mozesz go uogolniac na wszystkie sfery zycia.
> Chyba, ze dla Ciebie pieniadze sa jedynym sensem zycia, ale i wtedy
> nie powinienes zakladac, ze wszyscy maja taki sam swiatopoglad jak Ty.

Nie uogolniam tego na wszystkie dziedziny zycia, tylko na Internet.
Nie da sie przecenic wkladu np. ICM w rozwoj Internetu w Polsce.
Powiedzialbym, ze od ICM uczyc sie powinni nasi providerzy. Zauwazylem,
ze wlasnie ICM szybko reaguje na zmiany na potrzeby rynku (Infoseek,
podlaczenie do TP SA, dzialajacy serwer newsow). Niestety, gorzej jest,
gdy srodowiska akademickie staraja sie na sile uszczesliwiac prywatnych
uzytkownikow Internetu.

Ok, mowie wprost. Watek jest o domenach wiec i chodzi mi caly czas o
domeny. Nie podoba mi sie to, ze ktos nas zmusza do umieszczenia domeny
niezgodnie z naszym zyczeniem.
Wiele firm broni sie przed tym uciekajac do InterNIC'u i rejestrujac sie
w .com. Ale czy to jest normalne?

--
Piotr "Dexter" Roszatycki
mailto:dexter_at_fnet.com.pl