Re: Chore pomysly...

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 13:41:34 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:
>Piotr Kęplicz <keplicz_at_spam-off.bigfoot.com> wrote:
>
>: Nikt na niego nie wywierał żadnych nacisków. Problem w tym, że od
>: dłuższego czasu studenckie komputery na MIMUWie przeznaczone są głównie
>: dla administratorów, a nie studentów.
>
>: MIMUW jest zapewne jedyną uczelnią informatyczną w Polsce, a może i na
>: świecie, gdzie student pierwszego roku nie otrzymuje, o ile nie złoży
>: podania z półstronicowym uzasadnieniem, pełnoprawnego konta z możliwością
>: korzystania z WWW, FTP a nawet głupiego telneta.
>
>Hm, pierwszy rok ... nie trafia do mnie, ale to niekoniecznie musi
> [...]

Jesli zasoby uczelni na to pozwalaja, to _moze_ dac studentom indywidualne
konta do zabawy. Jesli nie pozwalaja, albo nie ma na to ochoty, to zajmuje sie
tym, do czego uczelnia jest przeznaczona - tzn. nauczaniem. Do tego
indywidualne konta nie sa potrzebne: wystarczaja konta przeznaczone
na odpowiednie zajecia. A jak ktos potrzebuje konta indywidualnego do nauki
- uzasadnia to. A jak potrzebuje do zabawy - idzie sobie do providera.
Nie widze tu nic niezwyklego.

                Andrzej Eilmes