Re: bannermania.<<NOM>>.pl

Autor: Ziemek Borowski (ziemek.borowski_at_ziembor.waw.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 14:01:04 MET DST

Thu, 09 Oct 1997 13:50:24 +0200, Piotr Roszatycki napisał
>Ok, mowie wprost. Watek jest o domenach wiec i chodzi mi caly czas o
>domeny. Nie podoba mi sie to, ze ktos nas zmusza do umieszczenia domeny
>niezgodnie z naszym zyczeniem.

kto Cię zmusza... np. w PSIowej dyskunie nie brałeś udziału, tam
padały sensowne argumenty...

>Wiele firm broni sie przed tym uciekajac do InterNIC'u i rejestrujac sie
>w .com. Ale czy to jest normalne?
przed czym się broni?
chyba przed szybkim znalezieniem (czy myślisz czase jaki procent czasu
dotarcia do zasobu w com to przeszukiwanie tej >> 30Mb bazy danych?)

--
Ziemek Borowski