Re: zadowolenie uzytkownikow

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 12:18:25 MET DST


Ziemek Borowski <ziemek.borowski_at_ziembor.waw.pl> wrote:
: tia... więc pracownik z działu usługowego (takiego co to się go wlicza
: w koszty bo nie przynosi zysków firmie, powiedzmy sprzątaczka) już
: nie jest użytkownikiem? ;-) (tylko mi nie mów że od pracy sprzątaczki
: zależą (przede wszystkim) zyski firmy.

Kto wie... Taki jeden z USA pisal ze podwyzki nie dostal bo
"krawat ma zwykle niestarannie zawiazany a lunch przynosi do pracy
w torebce" [domyslnie - z McDonalda]

Pomysl - pozwolisz zarzadzac swoim milionem dolarow firmie
gdzie maklerzy jezdza rdzewiejacym zlomem, nie stac ich na garnitur,
a na podlodze brud widac ...

J.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:06:07 MET DST