Re: zadowolenie uzytkownikow

Autor: Ziemek Borowski (ziemek.borowski_at_ziembor.waw.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 03:24:54 MET DST

Wed, 8 Oct 1997 19:51:29 -0400, Slawek napisał

>Lech Szychowski wrote in message <61gqab$ija$4_at_news.pse.pl>...
>Zapomiansz ze uztwkocniwkami systemu sa wszyscy i to system jest
>podporzadkwoany uzywtkonikow a nei odpwrotnie.
>Tzan zystem jest robiony pdo uzytkownickow anie odwrotnie.
nie rozumiem co piszesz więc się nie ustosunkuję.

>Zanim odpowiesz uswiadom sobie ze slowo uzytkownick oznacza kazdego kto
>funduje prace twojego komputera.

tia... więc pracownik z działu usługowego (takiego co to się go wlicza
w koszty bo nie przynosi zysków firmie, powiedzmy sprzątaczka) już
nie jest użytkownikiem? ;-) (tylko mi nie mów że od pracy sprzątaczki
zależą (przede wszystkim) zyski firmy.

--
Ziemek Borowski http://www.digilab.com.pl/pl.comp.www/