Re: zadowolenie uzytkownikow

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 10:59:29 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: Zapomiansz ze uztwkocniwkami systemu sa wszyscy i to system jest
: podporzadkwoany uzywtkonikow a nei odpwrotnie.

Użytkownikami systemu nie są wszyscy, tylko jego użytkownicy.

: Tzan zystem jest robiony pdo uzytkownickow anie odwrotnie.
: Zanim odpowiesz uswiadom sobie ze slowo uzytkownick oznacza kazdego kto
: funduje prace twojego komputera.

Ten fundujący to żaden tam użytkownik, tylko osoba ponosząca ciężar
częściowego finansowania. Z moich podatków utrzymują się także np.
szpitale psychiatryczne, ale ani mi przez myśl nie przejdzie, że
miałbym pracującym tam lekarzom dyktować, jak mają wykonywać swój
zawód.

: Jak te przytoczone tu na wstepie przez kogos w3 cache dopisujace
: automatycznie adres.
: Taki wielki problem?

Implementacyjnie niewielki. Ale merytorycznie większy, bo przyzwyczaja
użytkownika do tego, że jest inaczej, niż jest naprawdę. A z nabierania
takich przyzwyczajeń prędzej czy później wynikają kłopoty. Dla obu stron.
Poza tym, przeglądarki mają "bukmarki", nieprawdaż? To niech sobie ów
Szanowny Użytkownik raz na jutro wklepie co trzeba i będzie spokój.
Wiem, wiem - zaraz podniesiesz raban, że śmię cokolwiek sugerować
użykownikowi; szkoda tylko, że nie podnosisz rabanu także wtedy, gdy
użytkownicy wymagają od admina czegoś, co jest ich zachcianką. Po części
nawet rozumiem, dlaczego: siedzimy po dwóch różnych stronach stołu.

--
	Leszek.