Re: Glupota userow? (bylo Re: bannermania.<<NOM>>.pl)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 11:07:00 MET DST

 Sergiusz> przepraszam szanownych dyskutantow, ja nie mam ZADNYCH
 Sergiusz> klopotow z uzytkownikami komputerow w sieci, ktora zarzadzam.
 Sergiusz> czy to userami czy luserami.

 Sergiusz> ponad piecset osob jest zadowolonych! nie skarza sie, bo
 Sergiusz> wszystko dziala.

 Sergiusz> jedyne klopoty sa z siecia MAN zarzadzana przez lokalne
 Sergiusz> centrum superkomputerowo-sieciowe - siec na zewnatrz mojej
 Sergiusz> nie dziala, a u mnie dzwonia telefony. trudno mi wtedy
 Sergiusz> wytlumaczyc dzwoniacym, ze czegos nie potrafię zrobic, skoro
 Sergiusz> z każdym ich problemem poza tym jednym daję sobie radę...

Jesteś po prostu genialny. Gdzie nam do Ciebie...

--J.