Re: Glupota userow? (bylo Re: bannermania.<<NOM>>.pl)

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 23:59:33 MET DST

piotr pogorzelski <piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl> wrote:
: To jest wlasnie najwiekszu klopot z 'luserami': wydaje sie im, ze
: znalezli przyczyne problemu (a nie potrafia go zdefiniowac - nie ich wina,
: nie sa specjalistami), ich zdaniem wystarczy zamienic a na b,
: a ten przeklety administrator nie chce poswiecic pieciu minut i tego zrobic.

przepraszam szanownych dyskutantow, ja nie mam ZADNYCH klopotow
z uzytkownikami komputerow w sieci, ktora zarzadzam.
czy to userami czy luserami.

ponad piecset osob jest zadowolonych! nie skarza sie, bo wszystko dziala.

jedyne klopoty sa z siecia MAN zarzadzana przez lokalne centrum
superkomputerowo-sieciowe - siec na zewnatrz mojej nie dziala, a u mnie
dzwonia telefony. trudno mi wtedy wytlumaczyc dzwoniacym, ze czegos nie
potrafię zrobic, skoro z każdym ich problemem poza tym jednym daję sobie
radę...

wiec o czym panstwo rozmawiaja?

gdzie sa panstwa problemy?
radze zabrac sie do pracy.