Re: Glupota niektorych userow

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 11:05:46 MET DST

 Wojtek> Slawek <nyce_guy_at_irc.pl>:
> [...]

 Wojtek> i w nagrode za te madra wypowiedz kolega Slawek nyce trafia do
 Wojtek> mojego kill file. nie z kazdym dyskusje maja sens.

Ha. U mnie od dawna siedzi w all.SCORE w zaszczytnej sekcji
przeznaczonej dla wyjątkowych ludzi. Niestety, używa newsreadera, który
nie generuje Message-Id, dlatego nie mogę zabijać całych wątków
odpowiadających na jego listy po zawartości References:...

(właśnie kombinuję jak by się to dało zrobić)

--J.