Re: Glupota userow? (bylo Re: bannermania.<<NOM>>.pl)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 22:17:25 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

:>Wiesz, nasze maszyny systemu dyspozycji mocy nie mają użytkowników.
:>Ale zaręczam Ci, że nie chciałbyś, żeby z tego powodu uznano je
:>za niepotrzebne, a moją pracę za bezsensowną... :)

: Jak to maszyna nie ma uzytkownikow?

Ano tak zwyczajnie: nikt się na nią nie loguje.

: To po co pracuje?

Po to, po co się używa komputerów: przetwarza dane.

: Kto placi za projekt? kto go zlecil? To twoj uzytkownik.

Nie, to nie mój użytkownik. To mój pracodawca. Staram się nie
mylić tych dwóch pojęć :) Mam też paru użytkowników, ale takich
- jak byś ich zapewne nazwał - "typowo biznesowych", bo są to
nie użytkownicy systemu, a konkretnych aplikacji. I oni mogliby
sobie do woli wyrażać życzenia typu "chcę przeglądarkę WWW, chcę
Windows", a i tak nikt tych życzeń nie tylko nie spełniłby, ale
nawet by ich nie słuchał. Zgodnie z Twoimi własnymi słowami,
oni są tylko pracownikami, a reguły ustala kto inny.

--
	Leszek.